Vážení klienti, z technických důvodů máme od 30. 5. do 3. 6. otevřeno do 17:30 hod. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
Prime Servis
Volejte Po–Pá 9:00–19:00
+420 222 240 075

Zaslání zařízení k opravě

Pokud se k nám nedostanete osobně, můžete nám své zařízení k opravě zaslat.
Nýní i kurýrem po Praze ZDARMA
Celá ČR
Praha
1

Vyplňte formulář

Vyplňte prosím údaje formuláře níže. Není potřeba přikládat průvodní dopis do balíku se zasílaným zařízením.

2

Zašlete zařízení

Pečlivě své zařízení k opravě zabalte a zašlete na adresu:
PrimeServis, Hybernská 24, Praha 1, 110 00

3

Odsouhlasíme si cenu

Provedeme diagnostiku a na e-mail vám zašleme (do dvou dnů od doručení zařízení) cenu a termín opravy k odsouhlasení.

4

A je hotovo

Po odsouhlasení ceny ihned přistoupíme k opravě. Opravené zařízení vám zašleme zpět.

Formulář k zasílanému zařízení

celá ČR

    Informace o zařízení






    (pouze u zařízení od firmy Apple)

    1

    Objednáte svoz pomocí formuláře níže

    2

    Kurýr zařízení k opravě vyzvedne

    3

    Odsouhlasíme si cenu opravy

    4

    Zařízení opravíme a zašleme zpět

    1. V případě zaslání zařízení kurýrem na výměnu dílu, který máme skladem, se pustíme do diagnostiky ihned po převzetí zařízení. Nejprve naceníme opravu a po odsouhlasení ceny se pustíme do výměny dílu, po dokončení servisu ihned odesíláme zpět (priorita je doručení opraveného zařízení ve stejný den, v případě přetížení servisu nebo doručení zařízení do servisu po 15:00 hod. může být opravené zařízení doručeno zpět až druhý den). Doprava kurýrem zpět je zpoplatněna částkou 99 Kč.

    2. V případě zaslání zařízení kurýrem na opravu základní desky je doba diagnostiky a nacenění přibližně 1-2 pracovní dny. Doprava kurýrem zpět je zpoplatněna částkou 99 Kč.

    Formulář k zasílanému zařízení

    kurýrem po Praze

      Prime Servis
      Sledujte nás na
      © 2015-2021 PrimeServis.cz