Notebooky (s Windows) z důvodu nadměrného počtu zakázek nepřijímáme na servis || Expresní opravy každý den do 14:00 hod. Po 14:00 hod. prosíme telefonicky zarezervovat termín opravy. Děkujeme
Prime Servis
Volejte Po–Pá 9:00–19:00
+420 222 240 075

Výkup použitých zařízení

Za výhodné ceny vykupujeme mobilní telefony, tablety, notebooky. Pomocí výkupní kalkulačky si zjistěte cenu vašeho zařízení a prodejte ho online z pohodlí domova nebo u nás na prodejně.

1Vyberte své zařízení

2Proveďte nacenění dle stavu zařízení

Jde zařízení bezproblému zapnout?

Jde zapnout?

Pokud se zařízení nerestartuje a bezproblémově nabíjí, zvolte ANO. V opačném případě zvolte NE.

Nabíjí / Nerestartuje se ?

Připojí se zařízení k Wifi a Bluetooth a funguje bez problému?

Wifi / Bluetooth

Funguje kompletně audio? Jde nahrát záznam v diktafonu?

Funguje audio?

Funguje zařízení s českou SIM kartou? Jde ze zařízení volat a kvalita hovoru je bez problémová?

Má signál?

Fungují všechny fotoparáty bez problému a fotografie jsou bez vad?

Fotoaparát

Zvolte interní paměť zařízení (naleznete v nastavení)

Paměť

Vyberte stav krytu zařízení: Bez poškození - zařízení nevykazuje žádné známky poškození Lehké poškození - na krytu jsou drobné oděrky Střední poškození - na krytu je větší množství oděrek či rýhy Velké poškození - kryt je obouchaný, prasklý, ohnutý, velké množství rýh

Vizuální stav zařízení

Vyberte odpovídající stav displeje: LCD bez poškození - displej nevykazuje žádné známky poškození Malé poškození LCD - na displeji jsou drobné oděrky Střední poškození LCD - na displeji je větší množství oděrek či rýhy Velké poškození LCD - displej je prasklý, nefunguje plnohodnotně či chybí jeho části

Stav displeje

Vyberte kondici baterie (naleznete v nastavení)

Kondice baterie

Funguje bezproblémově otisk prstu či rozpoznání obličeje?

Face ID / Touch ID

Máte originální příslušenství k zařízení?

Příslušenství?

Výkupní cena: 2 700

Ikona dopravyPři prodeji z domova je svoz zařízení ZDARMA.

Údaje pro online výkup

Informace o zařízení

Kontaktní údaje

Osobní údaje

Částku za vykoupené zařízení mi zašlete na účet

Jak to bude celé probíhat?

  1. Po vyplnění a odeslání výkupního formuláře obdržíte e-mailem detail nacenění.

  2. Po objednání přepravy Vám přijde potvrzení spolu s kupní smlouvou. Tuto kupní smlouvu je nutné vytisknout, podepsat a zabalit spolu s vykupovaným přístrojem.

  3. Po obdržení přístroje bude jeho stav do 3 pracovních dnů od jeho přijetí odborně zkontrolován a porovnán s Vámi provedeným detailním naceněním. Pokud se vyskytne rozpor mezi reálným stavem přístroje a detailním naceněním učiněným při registraci výkupu, bude Vás kontaktovat náš pracovník s návrhem na přecenění.

  4. Pokud budete s finální částkou (návrhem na přecenění) souhlasit, zašleme Vám obratem výkupní částku na Váš účet. Pokud nebudete souhlasit s konečnou výkupní cenou svého přístroje, přístroj Vám bude neprodleně zaslán zpět na Vaši adresu na naše náklady.

  5. V případě, kdy není zjištěn rozpor mezi reálným stavem přístroje a detailním naceněním učiněným při registraci výkupu je Vám výkupní částka poukázána rovnou na Váš účet.

Souhlasím s výkupními podmínkami a zpracováním osobních údajů

Často kladené otázky

Mám zařízení, které chci vykoupit. Co mám udělat jako první?
Po vyplnění a odeslání výkupního formuláře obdržíte e-mailem detail nacenění. Po objednání přepravy Vám přijde potvrzení spolu s kupní smlouvou. Tuto kupní smlouvu je nutné vytisknout, podepsat a zabalit spolu s vykupovaným přístrojem. Po obdržení přístroje bude jeho stav do 3 pracovních dnů od jeho přijetí odborně zkontrolován a porovnán s Vámi provedeným detailním naceněním.
Jaká nejstarší zařízení vykupujete?
Seznam vykupovaných modelů naleznete výše
Vykupujete i zařízení, které nemáte uvedené v seznamu?
Pokud jste model nenašli v našel seznamu vykupovaných zařízení, kontaktujte nás na emailu vykup@primeservis.cz
Prime Servis
Sledujte nás na
© 2015-2024 PrimeServis.cz